23.12.2015

Mitäs mun nivelille nyt kuuluu?

Muistatteko, kun kirjoitin vajaa kuukausi sitten kirjoituksen Mitäs sun nivelille kuuluu? Kyse on Kouvolan Luontaistuotteen kanssa tehdystä yhteistyöstä ja nyt olen syönyt näitä kolmea tuotetta vajaan kuukauden ja ajattelin kertoa väliaikakuulumisia. 

Kalaöljyä olen ottanut 1-2 kertaa päivässä ja olen jopa vähän ihastunut tuohon makuun. Olen myös maistattanut tätä tuotetta varmasti kaikilla meillä käyneillä ihmisillä ja kukaan ei ole vielä irvistellyt, vaan jokainen on ollut sitä mieltä, että onpa yllättävän hyvänmakuinen öljy. Lisäksi tästä ei tule niitä jälkimakuja suuhun, eli ainakin monia kapseleita syötyäni hetken päästä maku tulee esim. röyhtäyksen mukana takaisin suuhun. Olen kovasti tykästynyt tuotteeseen ja uskon, että jatkossakin siirryn käyttämään tätä tuotetta. 

Serrapeptaasia olen ottanut nyt ensimmäisen kuukauden aikana 2 kapselia. Tämä tuote on hyvä ottaa mahdollisimman tyhjään vatsaan. Itse olen ottanut näitä iltaisin reilu tunti sen jälkeen, kun olen syönyt iltapalan. Aamullakin tuotteen voi toki ottaa, mutta itse olen niin nälkäinen aamuisin, että heräämisen ja aamupalan väliin ei jää millään edes puolta tuntia, joten en usko, että tuote ehtisi imeytyä vielä siinä ajassa. Kun tämä ensimmäinen kuukauden olen syönyt nyt kaksi kapselia päivässä, siirryn sen jälkeen yhteen kapseliin/päivä. 

NivelActivea olen syönyt nyt myös 2 tablettia päivässä, joka on tuotteen suositus muutenkin. Olen ottanut tuotteen samaan aikaan illalla serrapeptaasin kanssa. 

Entäs mitä olen tässä kuukauden aikana huomannut? Olen tässä miettinyt, että onko tulokset vain korvieni välissä, mutta viikon käytön jälkeen huomasin, että aamulla sängystä noustessani niveleni eivät ole yhtään jäykät, vaan päinvastoin niissä ei ole mitään kipua tai jäykkyyttä. Eron huomaa tässä itseasiassa erittäin selvästi. 

Seuraava asia, mihin kiinnitin noin kaksi viikkoa kuurin aloittamisen jälkeen, oli kyykkääminen treeneissä. Vajaa kaksi viikkoa sitten treenailimme ystäväni kanssa, joka jaksaa aina naureskella polvieni rutinalle ("laitetaanko tuota musiikkia vähän kovemmalle, kun nuo sun polvet pitää niin pahaa ääntä"). Hän siinä treenien lomassa totesi, että miten nuo sinun polvet ovat noin hiljaiset. Itse olin kiinnittänyt samaan asiaan huomiota, koska kyykkääminenkin on ollut helpompaa viime aikoina. En olisi uskonut kuuna päivänä, että saisin näistä näin paljon apua, joka on siis mitattavissa muutenkin, kuin mustatuntuu-ajatuksella. 

Eli näiden kokemusten perusteella en voi kuin suositella ko. pakettia niille, joille on kipuja nivelten kanssa. Ainakin omalla kohdallani nämä todellakin toimivat!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti