Kevyt aloitus

Perjantain kunniaksi tempaisin aamulla ensimmäiset sykettä nostavat treenit pariin viikkoon. Ja aloitettua tuli tosi "keveästi" takakyykkyjen ja tempausten voimaosuuden jälkeen thrustereiden ja burpeiden yhdistelmällä.

Treeni oli siis 7 min AMRAP (as many rounds/reps as possible) ja liikkeinä siis 10 burpeeta ja 10 thrusteria. Thruster on siis etukyykyn ja ylöstyönnön yhdistelmä ja nuo molemmat liikkeet, jotka treenissä oli, ovat siis hyvin tehokkaasti sykettä nostavia. Onneksi treeni oli "vain" tuon 7 minuuttia, joten sen jaksoi tempoa läpi ihan siitä ilosta, että se ei kestänyt 15 minuuttia.


Kroppa on edelleen tosi tukossa ja hikikarpaloita saa hakemalla hakea. Muutama niitä onneksi jo tuon 7 min aikana irtosi, mutta muuten tunnistin treenin merkit ainoastaan superkorkeasta sykkeestä.

Mutta aikoinen combo on tämä burpee/thruster. Voi olla, että tämä löytyy myös meidän nyrkkeilyn kiertoharjoittelusta. Seuraavaksi jään odottelemaan thrusterin ja wall ballin yhdistelmää.



Rakastatko sinäkin burpeita ja thrustereita?

Kommentit