Mitä sinä haluaisit lukea?

Lueskelin tässä viime viikolla omia vanhoja blogitekstejäni ja totesin, että aikamoisen muutoksen on käynyt tämäkin paikka läpi. Johtuen ehkä siitä, että myös kirjoittaja on tässä vuosien varrella kokenut muutoksia; osa liikuntamuodoista on vaihtunut, treenaaminen on nykyään hyvin erityyppistä ja ainakin itse olen huomannut eron siinä kohtaa, kun aloin tehdä liikunta-alaa päätyökseni.

En osaa tarkasti sanoa, mikä on muuttunut, mutta jokin. Onko se työn tuoma tietty ammattimaisuus, onko täältä jäänyt pois jotain siinä kohtaa, kun liikunta ei ollutkaan enää vain harrastus? Vai onko se reilu vuosi sitten ylikunnon aiheuttama tarkkaavaisuus ja tietty vakavoituminen levon ja liikunnan välillä vienyt iloa pois täältä. Huomaatko sinä eron?

En ole tietoisesti halunnut muuttaa täällä mitään, mutta väkisinkin aiheet ja jutut muuttuvat, jos minä koen muutoksen. Itse uskoisin, että oma blogini käy tiettyä murrosvaihetta läpi ja osa lukijakunnasta on uudempaa ja osa on pysynyt mukana jo pidempäänkin, ehkä aika alkuvaiheesta lähtien. Tyylini kirjoittaa ei tule varmasti koskaan muuttumaan. Se, kuinka kirjoitan, olen minä.

Mutta mitä sinä haluaisit lukea? Vai onko tämä hyvä juuri näin?


Itse mietin taas, mitä minä itseasiassa haluaisin enemmän täällä tehdä, on saada tänne lisää keveyttä. Joskus tuntuu, että olen aika yksin tämän blogini kanssa. Vaikka olen hyvinkin sosiaalinen, on kuvat usein otettu treeneistä, joissa treenaan yksin tai käperryn funtsimaan maailmanmenoa ja minua kiinnostavia aiheita aika yksin. Kirjoitanko tätä liikaa itselleni? Joskus ajattelen näin. 

Olen kuitenkin ihminen, joka nauttii ystävistä ja kavereista, hyvistä keskusteluista, olivat ne sittan pinnallisia tai syvällisiä. On ihana nauraa kavereiden kanssa kaikenmaailman jutuille välillä vedet silmissä ja välillä jakaa mielipiteitä hyvinkin monista asioista. Sitä maailmaa toivon myös tänne. Itse ilahdun jokaikisestä kommentista, tulee ne sitten tuonne kommenttiboksiin tai facesivujen kautta. Tai kun joku laittaa minulle sähköpostia. Se piristää päivää. Joka kerta :)




Kommentit

  1. Kiva kun jaksat kirjoitella, tykkään :) Minusta blogisi on hyvä juuri tällaisena. Treenijuttuja, ruokainspiraatiota ja muuta pohdintaa sopivissa suhteissa. Ja on hyvä, että blogi on kirjoittajansa näköinen ja se saakin muuttua kirjoittajan muuttuessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Viivi. Samalla linjalla ajattelin jatkaa edelleen. Joskus sitä vain hieman urautuu omiin juttuihinsa ja miettii, että olisihan minulla sen sata muutakin aihetta, joista voisin kirjoitella :)

      Poista

Lähetä kommentti