24.9.2014

Päivän pieniä iloja

Hmmmm.... Tämä mun blogi uhkaa jäädä kaiken muun alle. Päivittäin mietin, että tästä ja tästä mä voisin kirjoitella, mutta mitäs sitten käy? Mä löydän itseni istumasta koneelta tekemästä ruokavalioita, treeniohjelmia, laskuja, vastaamassa sähköposteihin. Eli töitä. En valita, koska pidän töiden tekemisestä ja olen siinä mielessä onnekas, että saan tehdä työkseni juuri sitä mistä todella nautin ja tunnen suurta kiitollisuutta sitä kohtaan.

Mutta mä nautin myös tästä kirjoittamisesta. Välillä hieman syvällisemmästä jorinasta ja välillä on kiva puistella ulos niitä kevyempiä pään liikkeitä. Mutta kun tätä ei työksi suoranaisesti lasketa, tuppaa se jäämään tällä hetkellä hieman sivuun.

Vaikka pakkoko se on aina kirjoittaa itse asiassa oikeastaan mistään. Siis mistään sen syvällisemmästä. Tai edes kovin tärkeästä? Tai suuresta? Itse toki nautin siitä, kun päässä pyörii jotain hieman pintaa syvempää ja saan suoltaa ajatuksen juoksun tänne tekstiksi. Mutta nyt ei ehdi pyöriä. Jo pelkkä päivän organisointi ja asioiden hoitaminen ja pyörittäminen vie sen verran aikaa, että olen oikeastaan iloinen aika pienistä asioista.

Kuten siitä, että olen muistanut taas aivan huippuhyvän pikkuherkun kahvin kanssa nautittavaksi; Polarnäkkileipää Bonnen mangososeella.
 Tykkään.
 
Nyt kun aikataulut eivät ole sallineet aikaa mennä joogasalille, olen iloinen siitä, että vedän viikossa yhden kehonhuoltotunnin, jolloin tulee itsekin aika hyvin "huollettua". Tänään keskityttiin pallon avulla hieromaan triggerpisteitä ja vaikka kyse ei olekaan mistään kovin miellyttävästä kehonhuollonmuodosta, on se kyllä kaiken kivun arvoista.
Tykkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti