14.4.2014

Selkätreeniä ja uusi tiimitakki

Pikkasen piti aamulla salille ajellessani funtsia ja tunnustella, että mikäköhän ruumiinosa ei mahda olla kipeä ja kireä viikonlopun jäljiltä. Päädyin sitten siihen tulokseen, että selkä on tainnut ottaa viikonlopun aikana vähiten osumaa. Eli viikko lähti käyntiin selkätreenillä.
 
Sen verran kroppa oli kuitenkin väsynyt viikonlopusta noin niin kuin yleisesti, että pidin treenin kuitenkin suht kevyenä, eli aivan viimeiseen pisaraan en puristanut liikkeitä ja painot äidin kohtuullisina.
 
 Minä

Kyllä siinä silti hiki tuli, kun selkä sai osumaa useasta eri kulmasta ja eri leveyksillä. Ja mukavaa oli myös tavata tuttuja treenailemassa saamaan aikaan. Musta tuntuu, että mun treeniaika on pääsääntöisesti samaan aikaan eläkeläiskerhon kanssa ja tässä ikäryhmässä mulla ei kuitenkaan ole vielä ihan huikeaa määrää tuttuja, vaikka ihailtavaa minusta onkin se, että samat vanhemmat ihmiset käyvät treenaamassa säännöllisesti useamman kerran viikossa. Toivon, että kuulun itsekin joku päivä tähän aktiiviseen eläkeläisryhmään.
 Minä
Kuviakin tuli tällä kertaa napsittua, kun ensin pistin valokuvaimen Jaanan kouraan (kiitos:)) ja sitten salille ilmestyi vielä ihana Anna, niin tadaa, kuvakollaasi olikin valmis. Lisäksi päivitettiin viikonlopun kisakatsomokuulumiset. Ja vaikka ehkä vähän jäi hampaankoloon kaivelemaan se, että en sitten fitnesskisoja lähtenytkään katsomaan, olen saanut kuitenkin seurata kisafiiliksiä aika kivasti kavereiden facepäivitysten, instagramin ja blogien kautta. Erityisen ylpeä olen meidän tiimin (Johannan) valmennettavista Jannista ja Minnasta, jotka pärjäsivät ihan huikeasti kisoissa. Onnea :)

Minä 
Mä joskus naureskelin Annalle, että jo olet liikkeen keksinyt, kun tuolleen tuossa taljassa roikut, mutta niinhän se oli testattava liikettä minunkin ja juu, tehokas oli ja käyttöön meni että heilahti. Selän lisäksi tein siis parit vatsat ja hetken rullailin aavistuksen kireitä reisiä auki putkirullalla. Aika onnistunut treeni kokonaisuudessaan, sanoisin.

 Minä

Ja päivähän vain parani entisestään, kun Johanna toi mukanaan meidän tiimitakit. Ja onpahan muuten hieno. On blingblingiä edessä ja takana. Mulla ei näin säihkyvää vaatetta taida vielä ollakaan, mutta nyt olen tällaisen onnellinen omistaja.
 Minä

Ja kun rinnuksessakin lukee vielä personal trainer, niin mikäs sen hienompaa ;)

 Minä


 Minä


Minä

4 kommenttia:

  1. Jo nyt on tosiaan bling blingiä, kohta voidaan kimallella vierekkäin ;-) Mä oon joskus tehny tollasta masujumppaa mut silleen että oon "polvi-istunnassa" lattialla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se polviltaan tehtävä on kanssa yksi hyvä versio. Itse tykästyin tähän :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. No eikö olekin :) Olis pitänyt tilata näitä itselleen sata, tai jotain ;). Ihan tosi mukava vielä päällä.

      Poista