Eat, work, sleep, repeat

Viikot menee nykyään aika haipakkaa ja koneella istuminen iltavilakoilla ei ole ohjelmanumerona ensimmäisenä mielessä (nukkuminen sen sijaan on), saati että suoltaisin vielä jotain järjellistä ulosantia.

Lisäksi olen nuokkunut iltaisin Les Mills-tuntien muuvien tahtiin enemmän tai vähemmän hereillä ja pikkuhiljaa muutamaa luovaa black out-hetkeä lukuunottamatta alkaa olla ohjelmat hanskassa. Onneksi. Mulle ainakin nämä ohjelmien opettelut on jotenkin tuskaista aikaa. Tietysti voisin olla fiksu ja varata niille ihan oman aikansa kalenterista, enkä vain valittaa, että hitsi kun ei ole ollut aikaa opetella. Tästä voisin jopa ottaakin onkeeni.


Ja hei vielä yksi aikasyöppö.... Vanhempi tenava tuli alkuviikosta kysymään, että voisitko sä äiti pelata mun kanssa yhdessä tätä peliä tässä mun tabletilla. No kohteliaasti kieltäydyin tarjouksesta, kunnes neiti vetäisi seuraavan kortin; mutta kun mun kaverinkin äiti pelaa sen kanssa. No, kai mä voin sitä vilkaista, mutta ei kuule äidillä ole oikein aikaa ja mielenkiintoa pelailla noita pelejä.

No eipä.

Mä olen kyllä kerännyt satoa, ruokkinut kanoja, myynyt tuotteita, laajentanut latoa, valmistanut tavaraa laivaan samalla kun mä olen syönyt aamupalaa, istunut vessassa, juonut kahvia, syönyt iltapalaa, tehnyt ruokaa jne. Kiitos Hay Day, juuri tätä mä EN halunnut. Koukuttautua mihinkään jonninjoutavaan peliin.

No mutta, vanhemman neidin mielestä me ollaan tosi hyvä tiimi ja se on hyvä se ;)

Kuppi kahvia, farmeilua ja kevään eka jäätelö terassilla.

Todistettavasti olin myös viikolla päiväsaikaa kerran kotona. Kuka ottaa muuten kuvia itsestään siinä kohtaa, kun on lähdössä hakemaan nuorempaa tenavaa hoidosta, ellei satu vilkaisemaan Instagramiin ja todeta, että on haastettu "mitä teet juuri nyt".


Muinaisjäänneselfie
 
Joskus sitä tulee miettineeksi, kuinka aika on muuttunut. Nuorisolle se on varmasti ihan normijuttu kuvailla selfieitä peilin kautta kera duckfishjamitänäitänytolifacein ja linkittää niitä erilaisiin sosiaalisiin medioihin. Ja omasta mielestäni mäkin olen ihan kiitettävästi omaksunut tämän nykyajan kuvailumaailman. Löytyyhän täältä munkin blogista enemmän tai vähemmän laadukkaita kuvia ruuista, treeneistä, minusta muuten vaan. Ja aika pienellä suodattimella näitä omiakin naamoja tänne laitan; ilmeitä löytyy joka lähtöön, enkä jaksa suodatella naamastani kaikkia iän merkkejä pois. Mutta yhtä asiaa täällä ei tulla näkemään. Mä en varmasti tule tänne tekemään yhtä ainoaa pakaratreenipostausta :D SIIHEN mä olen jo liian vanha.

No mutta nyt mä eksyin jo vähän aiheesta. Mun piti kirjoittaa tuosta kuvailuista ja yhtäkkiä viimeisin lause koskeekin pakaroita. Hahah, niin minua. Niin siis, kun olen oman nuoruuteni elänyt 80-luvun lopulla, ensimmäisen kerran pääsin internettiin joskus 90-luvun alkupuolella, olisiko ollut 1994 ollessani 20-vuotias. Ensimmäisen kännykän sain vuonna 1996 (muistaakseni). Aikanaan valokuvia otettiin suht harkiten, filmi vietiin kehitettäväksi ja muistan aina, kun sai filmirullallisen kehitettyjä kuvia kouraansa, miten niitä selasi ja repeili ilmeille. Kuvat tietenkin laitettiin albumiin, joko liimalla tai sitten oli niitä albumeita, joissa oli sellainen tarrapinta ja muovi siihen päälle. Nykyään vain räpsitään kuvia, huonot poistetaan samantien, kuvat viedään koneelle ja sieltä niitä katsellaan sitten yhdessä. Kehitys vanhoista filmirullakameroista tähän päivään on ollut ihan huimaa. Jos vauhti pysyy samanlaisena, niin mitäköhän se on 20 vuoden päästä?
 
 
Torstailounas ei pettänyt tälläkään viikolla. Mä en muuten omista tällä hetkellä omia aurinkolaseja koska istuin niiden päälle ja niistä katkesivat molemmat sangat (kröhöm). Nuoremman neidin lause soi yhä korvissani: olipa sulla äiti painava peppu. Ennen kuin investoin uusiin himmentimiin, aion lainailla näitä jälkikasvun aurinkolaseja. Alla olevassa kuvassa naamallani roikkuu klassikkopilotit, merkkinä tietenkin Hello Kitty. Tyyli ennenkaikkea ;)
 Ja peeäs, se ei ole mun käsi tuossa Riksun reidellä, vaan se on Riksun oma käsi.
 
 
Ulkona syödessäänkin on muuten aivan tosi simppeliä valita niitä ei huonoimpia vaihtoehtoja. Ja tämä kuva vain ihan siksi, että tuo oli NIIN hyvää (tai sitten mulla oli niin armoton nälkä 3 jumppatunnin vedon jälkeen ;))
 

Kommentit

  1. Kiitokset selventävästä kuvatekstistä, mä nimittäin niin katsoin, että sun käsi on Riksun reidellä!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, eikö näytäkin ;) Ollaanhan me toki läheisiä, mutta ei NIIN läheisiä :D

      Poista

Lähetä kommentti