18.2.2014

Hooray for the leg day

Nonnis, en aio sanallakaan valittaa mistään toimimattomista ruumiinosista, koska pienen sulattelun jälkeen tämähän on mulle LAHJA. Nyt mulla on kaikki treeniaika pyhitetty vain ja ainoastaan jaloille. Ja mun kohdallahan tämä on vain hyvä asia. Jalat ovat aina olleet mun heikoin lenkki ja nyt kun mulle annetaan tällainen mieletön mahdollisuus keskittyä vain mun heikoimpaan osioon, niin miten mä olenkaan voinut olla NIIN tyhmä, että mä olen kehdannut valittaa.
 
Eli ei näin:
 
 
Vaan näin:
 
 
Eilen oli taas jalkapäivä (yllätys). Nyt kun joka päivä on jalkapäivä, niin on vähän täytynyt pilkkoa näitä omia treenejään niin, että yhtenä päivänä ei treenaa koko jalka-arsenaalia läpi, vaan vähän paloittelee treenejä enemmän etureisi/takareisi/muualakerta-painoitteiseksi.
 
Eilen tehtiin yhden jalan prässiä, lantionnostoja, sumokyykkyjä ja reidenkoukistusta. )Normisti teen liikkeitä enemmän, mutta aika oli vähän kortilla.)
 

Kenellä oli yliliikkuvat nivelet?


 
 Mutta mitä tapahtuu tässä välissä yläkropalle?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti