Raudan nostelua

Tänään jatkettiin Outin kanssa harjoituksia perinteisen perjantaitreenin merkeissä ja ajateltiin, että täytyyhän näin perinteikkäille tapaamisille olla joku hieno nimikin, niin niinpä näitä kutsuttakoon tästä eteenpäin perjantain läskileiriksi (ja kukaan ei sitten ota tätä nimeä sen enempää tosissaan, kuin mekään :D). Nyt mun arkipäivissä on torstailounas ja perjantain läskileiri, ihkuu.
 
 Tottakai mulla on salivyö. Se on vaan piilossa.
 
Välillä on mukava treenata ihan sitä perusitseään salilla ja tänään tehtiin ensin useampi sarja kyykkyjä ja suorin jaloin maastavetoja ja sitten rynnistettiin vielä karistamaan viimeisetkin voimanrippeet rappusiin. Voi olla huomenna väsyneet jalat.
 

 
Asetettiin muutamia tavoitteita Outin kanssa ensi kevääksi noiden perusjuttujen suhteen. Mä olen aina ollut umpisurkea kyykkääjä ja siinä onkin mulle työsarkaa, että saan voimaa kasvatettua tuonne alakertaan.
 
Tällainen perustouhu on muuten aika koukuttavaa ja jos oma olotila ei tästä pahemmaksi mene, niin saatanpa näinä hyvinä päivinä, kun kroppa on yhteistyökykyinen, jopa saada kehitystäkin aikaan. Ainakin tänään tuntui hyvältä, vaikka painot ei vielä päätä huimaakaan. Niin, ja täytyyhän tämä vaatimaton 10 kg painonnousu kesästä (älkää kysykö miten mä sen tein, ihan täysin selvillä en ole itsekään, lihasta se kaikki ei ainakaan ole :D...) käyttää hyväkseen. Pusataan nyt sitten voimaa kroppaan, kun mulle on tällainen massakausikin näköjään päälle tullut. 
 
 Kaulavaltimot alkaa olla jo ihan hyvässä kunnossa. Jee?
Rappuset viimeistelivät jo treenistä väsyneet jalat, mutta sitkeästi vedettiin 10 kierrosta näitäkin. Ja ei, ei tosiaan joka kerta ylös asti...
 
Illalla kävin vielä seuran kokoontumisajoissa ja jos on kiinnostusta kuntonyrkkeilyn aloittamiselle, niin uusi peruskurssi on tulossa helmikuun alussa. TÄÄLTÄ löydät jossain vaiheessa lisää tietoa, kunhan saadaan sivut päivitettyä.

Kommentit