Penkkihaukkaa

Eilen meillä oli taas kokoontumisajot Kalliosuojassa ja tällä kertaa työn alle pääsivät rinta ja hauis. Ei meistä koskaan tule penkkihaukkamiehiä, mutta jotenkin paikan karuus kutsui treenaamaan juuri näitä kropan osia ;)
 
Itselle tämä treeni oli enemmän palautteleva. Torstain 6 jumppatunnin pito vaati veronsa ja kaikkein järkevintähän olisi ollut pitää täysin vapaapäivä liikunnasta, mutta kyllähän tuo meni, kun treenistä ei tehnyt otsasuonet pullollaan väännettyä rutistusta. Olkapääkään tästä ei oikein tykännyt, enkä pystynyt luottamaan, että yhtään tankoa enempää painoa olisi varmasti noussut. Normisti mä olen aavistuksen vahvempi :D
 
 Kyllä tällaisille painoille tarvitsee jo varmistajan ;)
 
Hauiksetkin treenailtiin muutamalla perusliikkeellä kevyesti läpi.
 


Ja mikäs treeni se olisi, jos ei vähän juoksenneltaisi. Nuorempi neiti on yllättävän innokas juoksemaan rataa ja uudenkarheat lenkkarit tekivät hänestä kuulemma lennokkaan. Pitänee vissiin investoida vastaavanlaisiin lenkkareihin.


 Ja muutama loikka loppuun.
Tämän viikon omat treenit jäivätkin yhteen joogaan ja tähän palauttelevaan treeniin. Viikon jumpanvedot (12 kpl) pitivät aika kivasti huolta siitä, että omat treenit jäivät hieman taka-alalle. Ensi viikko taitaa jo olla hieman kevyempi.

Kommentit

  1. Tuo kalliosuojan rata suorastaan huutaa juoksemaan. Taidan pyrähtääkin sinne joku kerta. ;)

    VastaaPoista
  2. Teija, mä veikkaan, että saan olla todistamassa sun "pyrähtelyjä ja kirmaamista". Muistat pitää ne sitten sananmukaisina ;)

    VastaaPoista
  3. Mä tuun mukaan ryntäilemään sinne!!!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti