In laaaaav

Mulla oli täällä vissiin joku blogi, jonne olis suotavaa kirjoitellakin joskus. Niinpä niin, mutta jos kirjoittajalle iskeekin neuroottinen tarve NEULOA, niin mitäs sitten? Ei tuu tekstiä, ei. Mulla on ollut monta vuotta aika hiljaista käsityörintamalla ja vaikka aina silloin tällöin onkin jotain valmistunut, on takaraivossa kytenyt ajatus SITTEN KUN. Sitten kun mulla on taas inspiraatio, sitten kun mulla on taas aikaa, sitten kun...
 
Ja nyt on se "sitten kun". Rakas harrastukseni on taas pyörähtänyt sellaisella voimalla käyntiin, että tässä uudelleenrakastumisvaiheessa meinaa kaikki muu unohtua. Neulominen, mikä ihana tekosyy.
 
Kirjahyllystä kaivelin neulomisaiheisia kirjoja, selasin drops designin sivut läpi, kaivelin raverlyn tunnukset, selailin käsityölehtiä. Ihanaa. Ehkä mä kaivan kohta mun ompelukonearsenaalinkin esiin.
 
Niin, ja sitten mä taisin miettiä tuossa uuden vuoden tietämillä, että tänä vuonna mä teenkin kaiken IHAN ITTE, mitä tehtävissä on. Hullu minä.
 

Forkkujen kestävyystreenit -check-
 
Yritän varmaan hukuttaa ikääntymiskriisin korkkaamalla aina vain uuden ja uuden lankakerän.


 

Kommentit

  1. Makeet sukat! Ja oi, miten ihania kirjoja sulla on hyllyssä. Mulle on käynyt tänä talvena samalla tavalla: neulomisinspiraatio heräsi innokkaanan muutaman vuoden tauon jälkeen. Nyt ehdin vain urheilla ja neuloa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Noita kirjoja on siunaantunut enemmänkin tuonne hyllyyn ja ehkä mulla on eläkkeellä aikaa toteuttaa niistä jokaisesta jotakin ;) Ja ihan tosi hyvää vastapainoa urheilulle on tämä neulominen. Täydellinen tapa viettää välipäivää urheilusta neuloen.

      Poista
  2. Mie oon puolestaan koukussa virkkaamiseen, taas pitkästä aikaa...

    VastaaPoista
  3. Hei :-) Blogissani on sinulle blogihaaste, käy kurkkaamassa:
    http://projektiuusimina.blogspot.fi/2014/01/kymmenen-kysymyksen-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, mä käyn kurkkaamassa, kiitos :)

      Poista

Lähetä kommentti