Jumissa

Ihan jumissa.

Tämä blogi on ollut mulle tärkeä ajatusten ja jonkin sentapaisten ulosantipaikka. Ja nyt mä en yksinkertaisesti enää tiedä, mistä mä kirjoittaisin. Päivittäin yritän keksiä, että jos mä tästä tai tuosta ja plääh. Eih.

Pidänkö taukoa ja etsin uutta motivaatiota? Vai kerrotko sinä, mistä voisin kirjoittaa?

Ääh. Rakastan kirjoittamista, mutta nyt on aivan totaalinen lukko. 

Oli synkkä ja myrskyinen yö... Ei.

Olipa kerran. Ei.

Apua?

Kommentit

  1. Kirjoita työstäsi..onko se oikeasti kutsumustyösi. Miten koet epäonnistumiset, onnistumiset..? Onko työ vain työtä ? Onko sinulla omia tavoitteita treenaamiselle ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tuo on hyvä, vaikka hirveästi en töistä täällä avaudukkaan, mutta juu, varsinkin tuo "onko työ vain työtä" jäi pyörimään syvemmälle ajatuksentasolle :) Kiitos :)

      Poista
    2. Ja kannattaa miettiä oikeasti sitä todellista kiinnostusta asiakkaita kohtaan..myös valmennuksen jälkeen :) anyway, tsempit ja vieläkin parempia valmennuksia.

      Poista
    3. Joo, kyse ei ole siitä, ettenkö olisi aidosti kiinnostunut asiakkaistani ja heidän tavoitteistaan, koska työ ei todellakaan ole minulle vain työtä, vaan tämä menee niin ihon alle, että välillä pohdin, mihin vedän oman rajani, kuinka paljon jätän asioita pyörimään mieleen.

      Poista
  2. Hei!
    Älä nyt vaan lopeta kirjoittamista kun vasta pari viikkoa sitten löysin blogisi. Sitä on ollut tosi mukava lukea, olen selannut vanhoja kirjoituksiaisi... Aina ei tarvitse olle niin "erityistä" asiaa, vaan ihan tavallisia juttuja.
    Jos aiheita toivot, niin mitä jos kirjoittaisit jotain työstäsi personal traineria, se kiinnostaisi.
    p. otatteko uusia asiakkaita team fit´ iin? Olen tässä etsinyt itselleni pt:tä ja sitä kautta löysin myös blogisi....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja kiva kun olet löytänyt ja tykännyt :) Ihan totta, aina ei tosiaan tarvitse ollakaan mitään asiaa ja usein olen tänne aika diipadaapaakin julkaissut, onhan tämä kuitenkin minun blogi ja minun elämääni, välillä syvällisemmin ja välillä pinnallisemmin. Nyt on vain iskenyt joku ihme lukko, mutta eiköhän tämä tästä ja jatkan pian taas samaan malliin, kuin ennenkin. En varmaan osaisi olla kirjoittelematta tänne, on tämä niin koukuttavaa puuhaa.

      Ja laittele vaikka tuohon mun henkilökohtaiseen spostiin, terhi.suurnuuja@gmail.com, viestiä tuosta pt-jutusta :)

      Poista
  3. Kaikki lukijat nyt apuun! Älä hyvä ihminen vaan lopeta! Avaan blogisi ensimmäisenä aamulla - siitä saa energiaa. Kirjoita vaikka juuri sitä diipadaata, tavallista oloa. Eniten olen tykännyt ruokakuvista, niistä saa oikeaa asennetta ja osa siirtyy käytäntöönkin. Ja ne metsäkävelyt innostavat näkemään luonnon mahdollisuuksia ihan tavallisena päivänä. Pysythän langoilla! Sinulla on hyvä, positiivinen tyyli! Kahvakuulakalenteri? Vaikka yksi liike viikossa ja pian olemme tikissä! Tai kymppitonnin kerho, haaste kävelijöille, yritettäisiin vaikka olla viikko putoamatta. Tsemiä ja suuri kiitos tähänastisesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EN MÄ LOPETA :DDD Hassu. Hei tuossahan oli jo kivoja ideoita vaikka kuinka paljon. Pitää vaan löytää hyvä vire kirjoittamiseen, niin eiköhän täältä taas tekstiä synny ;) Ja nämä kommentit ovat niin piristäviä, kiitos :)

      Poista

Lähetä kommentti