28.8.2013

Ei mitään uutta maan päällä

Jos viikon suurimmat tapahtumat ovat näissä kahdessa kuvassa, niin melkein voisi jo jättää postaamatta :D.
 
Eli hyötytarhasta tulee kesäkurpitsoja ihan tajuttomasti ja pian on varmaan luvassa kaikkea mahdollista jatkojalostetta kyseisestä raaka-aineesta.
 

Ja olen ostanut isomman salikassin. Wau hei.

Ja näppäränä aasinsiltana mainittakoon vielä, että en voinut pitää suutani kiinni tänään salilla, kun pari nuorta tyttöä pohti ääneen kuultuaan radiosta mainoksen, jossa luvattiin kahdeksan kilon painonpudotus kuudessa viikossa. "Niin vähän. Kuusi viikkoa on älyttömän pitkä aika. Kyllä siinä ajassa saa pudotettua paljon enemmän." Mä en vaan voinut olla hiljaa, (olisi taas ehkä pitänyt), mutta taisinpa todeta siinä ohimennen, että itseasiassa se on aika paljon tuossa ajassa, jos haluaa, että ne kilot eivät tule takaisin samantien. Ja siitä pois notkahdellessani tunsin parit silmäparit selässäni :DD

Niin, ja kiitos sille, joka on suuressa viisaudessaan keksinyt salitreenaamiseen ne kevyet viikot. Mä olen niin sen tarpeessa ja kaiken lisäksi viime viikon jälkeen ansainnutkin.

2 kommenttia:

  1. Ha,haa..itsekin olen kuullut saman mainoksen. 8 kg kuudessa viikossa , on PALJON !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tuo on toki mahdollista, mutta paljonhan se on, varsinkin, jos sen haluaa pitää pois. Mainoksen arvoa ainakin omissa korvissa olisi lisännyt lause: ja kerromme kuinka myös pidät sen pois :)

      Poista