Tyttöjen juttuja ja shoppailua

Mä en ole mikään intohimoinen meikkaaja, tai jaksa ylipäätään kauheasti panostaa omaan ulkonäköön ainakaan sellaisilla tuotteilla, joita pitää levitellä ja hinkutella esimerkiksi naamaan aamuisin ja iltaisin. Riittää, että hampaat tulee pestyä pari kertaa päivässä. Uskon, että suurin osa siitä, miltä näytämme, tulee loppujen lopuksi sisältä päin. Olet sitä mitä syöt, siis. Olen varmaan tosi väärässä, mutta olkoon sitten niin.
 
Mutta jotta mäkään en nyt ihan seinästä repäistyltä näyttäisi, olen turvautunut muutamaan arkea helpottavaan "tyttöjen juttuun".
 
Menin testaamaan reilu kuukausi sitten ripsienpidennystä ja sille tielle jäin. Nyt en osaisi olla ilmankaan. Miten helppoa on vain aamulla vilkaista peiliin ja todeta, että juu, kelpaa, eikä tarvitse kaivella silmämeikkejä laatikon periltä. Huulikiiltoa naamaan ja valmis. Ihanan huoletonta.
 
 
 
Tulevan etelänreissun kunniaksi testasin vielä varpaankynsien geelauksenkin. Jotenkin olen aina ajatellut, että varpaankynnestä tulisi entistä paksumpi ja miten ne kestäisivät menossani mukana, mutta kuinka väärässä taas olinkaan. Niin huoletonta.
 
 
Siskoni on kosmetologi ja testailee minunkin puolestani kaikkea mahdollista (niin, juuri niitä juttuja, joita joutuu hinkuttamaan naamaan aamun illoin :D). Säännöllisesti saan häneltä kaikennäköistä purkkia ja purnukkaa ja nyt on kyllä kesällä kolahtanut kovaa häneltä saama kasvovesi. Tätä mä jaksan hinkuttaa naamaani vaikka 10 kertaa päivässä (no en sentään) ainakin näin helteillä. Kylläpä virkistää. Ja puhdistaa.
 
 
 
Lisäksi hieman viileämpiä ilmoja ajatellen hankin parit vähän pidemmät jumppapöksyt. Vasemmanpuoleiset on Adidaksen ja aivan ihanaa materiaalia. Oikeat ovat ihan perusleggarit muuten, mutta lahkeet jäävät tolleen hauskasti rypylleen, Reebokin mallistoa.

 
Ja koska pidän muutenkin elämässä suht yksinkertaisista asioista, niin tämäkin koru oli mielestäni niin yksinkertaisen kaunis, että se piti saada :)


Kommentit

  1. Mä rakastan kanssa noita Madaran tuotteita. Puhdistusvaahto on tosi ihana. Ja katoin ensin että on samanlaiset pöksytkin kuin mulla, mutta sulla oli ihan merkkitavaraa, mun on vaan H&M:ltä ;) Kuosi on vaan aika sama, ja on tätä nykyä ihan lempparit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuo tuote on aivan huippu. Miten mä olen tullut aikaisemmin toimeen ilman? Ja nuo pöksyt olivat tosiaan jotain ihan uutta mallistoa ja oikeasti ihan tosi mukavat jalassa. Mutta nainen, meidän pitäisi nähdä!!

      Poista

Lähetä kommentti