Tuesday night fever

Ihan hiljalleen musta alkaa tuntumaan siltä, että ehkä musta ei tulekaan ammattitanssijaa, joka on kuitenkin ollut tämän käymäni alkeistanssikurssin jatkosuunnitelma. Realistisempi tavoite on lähteä jollekin toiselle tanssin alkeiskurssille. Tai tälle samalle.
 
Niin nätisti ja tyylikkäästi siinä että...
 
Mutta eikös tällaisten kurssien idea ja paras anti ole kuitenkin se, että siellä viihtyy? Vaikka tunnilla mulla on jo ihan selkeät suosikkikappaleet ja sitten ne tosi tylsät, joita kohtaan olen saanut jo asennevamman, kun en vaan tajua ja pysy perässä, niin silti mä taaperran tiistai toisensa jälkeen notkumaan huudeille. Kokonaisuudessaan, onhan se tosi kivaa ja jos vain aikaa riittää, niin mikä etten lähtisi tanssimaan vielä syksylläkin, ainakin tarjontaa löytyy. Itse olen positiivisesti yllättynyt siitä, kuinka kivaa tanssi tai ainakin sen yrittäminen voikaan olla. Ihan fiilispohjalla mennään ja hauskaa ainakin ollut.
 
 Siis jos mä vaan potkasisin sua päähän, kun nää muuvit on sata kertaa helpompia.


Ajanpuute saattaa kyllä tulla vastaan ja jos alustavia suunnitelmia katsoo syksylle, niin hyvin liikuntapainoitteisilla kuvioilla mennään eteenpäin. Ja hyvä niin :)

Missä mun toinen käsi on?

Huh, löytyihän se 

 

Kommentit

  1. mä tahtoisin ja tanssia kokeilla..mut siitä vois olla "kauneus" kaukana;D ehkä uskallan ja joskus vielä jollekin alkeistunneille.. voidaan sit perustaa joku "varmasti paskat tanssiat"-ryhmä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mene Saara ihmeessä tuonne MTV Street-kurssille! Ihan varmasti letkeydyt sinäkin. Meno on mukavan rentoa, eikä haittaa yhtään, vaikka et perässä pysyisikään. Ja sen verta mennään rauhallista tahtia eteenpäin, että tällainen tanssitorvelokin pysyy mukana menossa :) Ja kyseessä on nimenomaan alkeiskurssi.

      Poista

Lähetä kommentti