15.7.2013

Kreetalla: Pientä shoppailua ja kreikkalainen illallinen

Tänään piti jo pitää hieman väliä uima-altaalla lojumisesta, kun nahka ei enää kestänyt. Eihän sitäkään jälkikasvun vaatimuksesta täysin voinut skipata, mutta hieman maltillisemin kuitenkin. Vanhemman tenavan kanssa käytiin paikallisissa kaupoissa kiertelemässä ja tekemässä pientä shoppailua: pari mekkoa, muutamat kengät, mausteita. Hinnat ei päätä huimaa, mutta valinnanvaraa on kieltämättä niin paljon, että aikaa saa kulumaan kyllä aika kivasti. Olisin ottanut parista kaupasta kuviakin, kun olivat niin kivannäköisiä, mutta se ei ollut sallittua, joten kuvailen jossain vaiheessa shoppailusaalistani sitten ihan muuten vaan.
 
Illemmalla käytiin syömässä ihan omalla hotellilla seisovasta pöydästä ja tarjolla oli ruokaa laidasta laitaan. 
 
 Aika kiva paitalöytö Vilalta :)
 

Neidin uusi kesämekko ja hiuskoriste.
 
Satuttiinkin siitä mukavaan iltaan syömään omalla hotellilla, että ohjelmassa oli kreikkalaisia tansseja. Ja minähän vanhana (lähes) tanssin ammattilaisena olin tenavien kanssa mukana menossa.

 

Ja jäätiinhän me katsomaan esitys loppuun. Näissä kekkereissä perinteisesti haetaan yleisöä mukaan ja itse pääsin/jouduin mukaan viimesimpänä, mutta en vähäisimpänä. Ja niin mua vietiin kuin pässiä narussa. Minut tuntevat ihmiset varmasti tietävät, että mua ei vedätetä ihan kovinkaan helposti, mutta vahinkoja sattuu ja hitsi kun naurattaa vieläkin...

 Tässä mun pään päälle laitetaan "viinilasi". Ihan täysillä mukana.
 
Tässä mun pään päällä on edelleen "viinilasi". Hyvä minä. Huomaa intensiivinen ja hermostunut nauru + katse.
 
Kun totuus selvisi....
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti