Tyttöjen juttuja


Tai no... Ei kai nämä ole pojiltakaan kiellettyjä, mutta enpä taida tuntea yhtään urospuolista, joka olisi tullut esittelemään rakennekynsiään tai ripsienpidennyksiään.
 
Mä olen aina ollut kova tyttö pureskelemaan kynsiä ja rakennekynnet ovat jo pitkään olleet mun juttu. Aikoinani löysin ihanan Mian, jonka luona mä kävin säännöllisesti huollattamassa mun kynnet ja nauramassa vatsan kipeäksi. Sitten mä päätin, että jos mä kuitenkin pärjäisin ilman ja olisin lopettanut tuon ikävän kynsien pureskelun.
 
Melkein vuoden olinkin ilman, mutta sitten työkaverit pyöräyttivät mun pään ympäri ja istahdin Esterin penkkiin ja sen jälkeen mulla onkin ollut mitä persoonallisempia kynsiä matkassa. Itselleni nämä rakennekynnet ovat sitä arkipäivän luksusta ja samalla helpottavat arkea kummasti. Siistiä ja pysyvät helposti menossa mukana.
 
Tänään lähtiessäni kynsihuoltoon nuorempi neiti totesi, että nyt on äiti kesä ja sulle täytyy laittaa kesäiset kynnet. No, onko tarpeeksi kesäistä? Mansikoita ja sitruunoita.
 
 
 
Melkein samat ainekset kuin mun rahkassa päivällä. Ekat tuoreet mansikat, nam.
 

Lisäksi kävin alkuviikosta helpottamassa kesääni ja ottamassa samassa paikassa ripsien pidennykset. En mä ollut edes tajunnut, miten tällainenkin voi nopeuttaa aamurutiineja. Nyt mun ei tarvitse kuin katsoa peiliin ja mä olen valmis. Aika näppärää.

Lisäksi mä valittelin tänään Esterille, että mun pitäisi tehdä jotain noille mun jaloille, kun ne ovat niin kuivat. Ja niin löytyi ratkaisu tähänkin ongelmaan. On kyllä joka pennosen arvoinen tuo alla oleva tuote. Vaahto, joka jättää jalat tosi pehmeiksi.

 
Tänään käytiin nuorimman neidin kanssa kirjastossa ja ihan tarttui taas mukaan muutama opus tuolta ravintopuolelta. Ehkä vaikuttavimpana ja lievästi fanaattisena löytönä tuo Läski Maailma. Äkkiseltään selattuna aika asiat kärjistävä teos. Mutta siitä ja noista muista lisää, kunhan olen ehtinyt niihin vähän paneutua.


 
Niin ja peeäs. Nyt kun on viime aikoina ollut paljon juttuja tuosta blogimainonnasta, niin tää ei ollut maksettu mainos, vaan ihan itte halusin hehkuttaa :)

Kommentit