Pt-juttuja ja kirja ja rutistusta 9/30

Personal Trainerin työssäni luonnollisesti parasta antia ovat tyytyväiset asiakkaat, vaikka ilmeet treenin aikana eivät aina kovin tyytyväisiltä näytäkään. Haasteellisena ja mielenkiintoisena työn pitää myös se, että asiakkaita on aivan laidasta laitaan. Kuka haluaa pudottaa painoa, kuka taas lisää lihasmassaa tai jollakin voi olla tavoitteita voimanhankinnassa.
 
Varmasti ihan ymmärrettävistä syistä en juttele asiakkaistani näissä pt-hommissa muille, mutta nyt teen poikkeuksen. Teija kirjoittaa hauskaa blogia omasta elämänmuutoksestaan, jossa olen saanut olla mukana jo hetken aikaa. Go Teija go :D Paljon on jo saatu yhdessä aikaan ja matka senkun jatkuu.
 
 

(Kuva lainattu Teijan blogista)
 
 
Ja mitä olikaan odottamassa tänään postilaatikossa; ennakkotilaamani kirja Hulluna Hortaan. Aion paneutua tähän maailmaan vähän enemmänkin. Kirja itsessään vaikuttaa ensisilmäyksellä oikein mukavalta ja kunhan olen vähän enemmän aiheeseen perehtynyt, niin eiköhän sitä tule pistettyä leipoenkin tämän aiheen tiimoilta. Siistiä, sanon minä.
 

Tämän päivän ruuissa ei vielä paljon hortoilu näkynyt ja täytyy alkaa vähän petraamaan ruuan määrän kanssa. Vähän jäi heikoksi tämänkin päivän ruokailut. Ateriavälit venyivät päivällä turhan pitkiksi työkiireiden vuoksi. Pitäisi vaan malttaa istua alas välillä syömään.

Treenailin tänään nopean treenin vatsoille, josko ne pian alkaisivat "palikoitua". Sitä odotellessa jatketaan siistiä syömistä.


Niin ja peeäs. Ei vieläkään ole myöhäistä alkaa rutistella itseään kesäkuntoon. Ei sen kesäkunnon tarvitse olla mikään yyberkireä versio itsestään, mutta aina voi olla kuukauden päästä vähän paremmassa kunnossa kuin nyt. Eikös?

Kommentit

  1. Jos kerran pienikin muutos riittää... Kannustavaa! Ehtisitköhän pistämään vaikka ranskalaisin viivoin noiden kuvien raaka-aineet? Tuleeko rahkaan makeutusta? Mitä rahkaa itse käytät, mitä raejuustoa? Onko kuvassa quinoaa vai kuskusia? Mitä nuo keltaiset palat ovat? Kiitos etukäteen
    Leena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heiii. Juu yritän pistellä ainakin silloin tällöin noita ruoka-aineita ylös. Itse olen tykästynyt Ehrmannin rahkajugurttiin tai rahkaan ja vähän riippuen siitä mitä rahkan sekaan laitan, että tarvitsenko makeutusta vai en. Vaikka en liputakaan keinotekoisten makeuttajien puolesta, on tällä hetkellä nestemäinen Hermesetas käytössä.

      Raejuustossa oma suosikkini on Extran rasvaton raejuusto. Vaikka en mikään intohimoinen raejuustonystävä ole, sopii se mielestäni ihan kivasti tuonne muiden ruokien joukkoon.

      Tuossa kuvassa on bulguria, mutta käytän myös välillä kvinoaa ja täysjyväkuskusiakin. Nuo edellämainitut on hyvänmakuisia ja mikä tärkeintä, ne tulee nopsaan valmiiksi. Itse en ainakaan tällä hetkellä ehdi panostamaan arkiruokintaani, niin nuo nopeasti valmistuvat hiilarin lähteet ovat oikein hyviä.

      Keltaiset palat ovat tuoretta ananasta. Voisin syödä sitä kilokaupalla ;) Ja taisi sinne eksyä vähän mangoakin mukaan. Tuollaiseen yhdistelmään en lisää enää rahkan joukkoon makeutusta, koska ananas on ainakin itselleni taroeeksi makea itsessään.

      Poista
  2. Tää blogi on kyllä tosi mukava lukea!! ja lisäksi saa vielä hyviä vinkkejä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tällaista palautetta on aina kiva lukea :)

      Poista
  3. Tämän kevään sinun ohjattavana olleena ja tavoitteen hinosti saavuttaneena voin kyllä lämmöllä suositella ja kehua sinua kaikille!! Hyvien liikuntavinkkien lisäksi ihan parasta antia on neuvot ruokavaliossa! Nyt osaan valita terveellisen vaihtoehdon evääksikin makkaroiden ja lihisten tilalle. Pikaruokakin voi olla ravintoarvoltaan hyvää!! Kiitos!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, kiva kuulla. Ja täytyy kyllä sanoa, että itsekin nautin tästä työstä ja ehdottomasti työn parasta antia ovat onnistuneet asiakkaat. Siinä tulee vähän sellainen MÄ, ei kun ME, ei kun SÄ tein/tehtiin/teit sen- olo :D

      Poista

Lähetä kommentti