Elämää ja suunnitelmia ja rutistusta 20-21/30


Sitä harvemmin tulee käytyä kenenkään luona iltapalalla, mutta eilen kävin Riksun luona syömässä iltapalasalaatin ja samalla funtsimassa tulevaisuuden kiemuroita. Monta hyvää ideaa tuli heiteltyä ilmoille ja muutamat yhteistreenitkin tuli kirjattua kalenteriin. Näillä taas mennään eteenpäin.
 
 
Ja taisin mä taas mennä lupautumaan johonkin,joka vie mut kaaaauuuuuas omasta mukavuusalueesta. Tanssitunnille. Kyllä mä vietän jo unettomia öitä nyt tämän takia. Mä olen tuon tanssin kanssa kuin norsu posliinikaupassa. Jos ei lasketa erinäisiä heittäytymisiä muutaman siiderin jälkeen tanssilattian dancing queeninä. Hah.
 
Mutta siis joo. Muutaman kerran kävin nauramassa naamani kipeäksi zumbatunnilla, kun en ihan näyttänyt siltä, miltä piti ja aikuisbaletin alkeitakin kokeilin, kunnes totesin, että ei juu mene jakeluun. Mutta periksi ei anneta ja aion vallata tämänkin sektorin vielä ennen lusikan nurkkaan heittämistä. 
 

 
Kroppa palautuu vieläkin viikonlopun roskaruokinnasta ja olo on aika turvonnut. Yhtään ei auta tilannetta se, että yöunet ovat jääneet aika pieniksi, mutta tästä en saa kuulemma enää valittaa (sanoi mieheni), koska kukaan ei estä mua menemästä aiemmin nukkumaan. Ja tottahan se on. Ihan omaa hölmöyttäni täällä riekun puolille öin ja sitten aamukuudelta mietin, miksi väsyttää.
 
Mutta pitää vielä mainita eilisen ruuista se, että mä jotenkin tunsin ylpeyttä Riksua kohtaan,kun se latasi -30 - -50% ruuat pöytään. Me niin pelastetaan tämä maailma :D
 
 
 
 
Mä olen vakavissani miettinyt aamujuoksujen aloittamista, mutta jotenki noiden himppavajaiden yöunien jälkeen ei tennari lähde toisen eteen. Ehkä mä suosiolla odottelen aikaa parempaa, kuten kesälomaa ja rynnin vasta sitten aamuvilakoilla pururataa urittamaan.

Ilta meni nuoremman tenavan tarhan kevätjuhlissa. On se jotenkin herttaista katsoa sitä jännittämisen määrää, mikä tulee ennen esitystä. Tosin neidin suurin huolenaihe tänään oli, että oliko kiharat hiuksissa joka esityksen jälkeen tallella.

Pkkasen piti hääriä puutarhassakin. Tällä kertaa tosin pensseli kourassa. Suunnitelmissa on pieni yrttitarha pihan perille. Pakko on hiukan korottaa penkkiä, koska en jotenkaan luota siihen, että koira olisi niin fiksu, ettei kävisi merkkailemassa yrttejä ihan vain siksi, että se tajuaisi, että ne ovat yrttejä.



Tämän päivän syömingit ovat menneet jo paremmin ja olo alkaa olla pikkuhiljaa suht normi. Ei vielä sellainen, kuin yleensä, mutta parempi. Tuo valkoinen läjä on toffeen makuista proteiinivanukasta, jos näytti hieman epämääräiseltä :D
 

En ole treenannut koko alkuviikkoon. Jotenkin hieman outo olo, mutta kiire ja väsymys eivät ole raahanneet minua oikein salille tai lenkkipolulle. Mutta kyllä se tästä. Jos vaikka aloittaisi sillä, että nukkuisi edes 7 h yöunet. Nyt kun menisi, niin se olisi vielä mahdollista...

Kommentit

  1. Saattaisin jopa yrittää yhessä joku aamu sitä pururadan uritusta, jahka tulee aikaa... Ja löysin muuten kaupasta itekkin -30% ;)N

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mennään kirmaaman yhdessä purulle, kunhan tämä kiire vähän hellittää :)

      Poista

Lähetä kommentti