26.4.2013

Ihan napakka selkätreeni


Tänään treffattiin kaverin kanssa salilla ja tehtiin yhdessä selkätreeni. Omaan perusrepertuaariin kuuluu mm. ylätaljassa roikkuminen eri kahvoilla, alatalja kapealla ja kulmasoutu noin niinkun sellaisina perusliikkeinä.
 
Lisäksi tulee tehtyä kaikkea muutakin aika laajalla repertuaarilla, ettei pääsisi ihan kaavoihin kangistumaan. Mutta se, mitä en muista aikoihin tehneeni, on tuo alatalja leveällä. Aika perussettiä, mutta jostain syystä se on jäänyt kerta toisensa jälkeen tekemättä.

 
No mutta, tänään tuli sitten tehtyä ja otettua kuviakin. En osannut päättää, minkä näistä olisin laittanut, niin laitoin sitten kaikki. Selkää on oikeastaan ihan kiva kuvatakin aina silloin tällöin, niin näkee oman kehityksensä.


Vaikka sitä sokeutuukin helposti omalle kehitykselle ja tuntuu, että MITÄÄN ei ole tapahtunut, niin täytyy kyllä sanoa, että jos noita vertaa vuoden takaisiin, niin on sinne jotain pientä kasvainta tullut.
 
Kuvat eivät ole ihan terävimmästä päästä, mutta kyllä niistä jotain selvää saa.


Illalla käytiin vielä pyörähtämässä ystävän kanssa Muodin Yössä. Kerrankin oli kaupat auki siihen aikaan, että mäkin ehdin ;) Mä olin jotenkin asennoitunut, että nyt mä oikein fiilistelen kesävaatteilla, mutta apua, mikä on tämän kesän muoti. Mä olen niin tippunut kelkasta... Ok, ehkä mä olen ollut niin so last season jo viimeiset 10 vuotta, mutta tämä valtamuoti ei vaan oikein kolahda. Illan pelastus oli kutenkin se, että löysin meidänkin periferiasta Desigualin vaatteita. Ja niin tarttui munkin matkaan mekko, ja oikein alennuksessa. Happy.

Urheiluvaatteita löytyy ihan kiitettävät valikoimat, mutta normivaatteiden kanssa on yleensä aina se "mulla ei ole mitään päällepantavaa"-ongelma.  Oma vaatekaappi onkin aika peruskamaa höystettynä muutamalla ihan kivasti istuvalla ja vähän elävämmällä vaatekappaleella. Että muotiblogia tästä ei saa tekemälläkään.

Hirmu nätit kovettumat näihin räpylöihin tästäkin tempomisesta saa, hei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti