Arkee, arkee

Kunhan taas jorisen, kun olen niin innostunut kuvailemaan kaikennäköistä turhaa ja vielä enemmän turhaa.
 
Päivän "mukana matkassa"-ruuat. Mä olen vähän jäänyt koukkuun tuohon suklaaproteiinivanukkaaseen pähkinöillä ja piparminttuöljyllä. Niin ja tuohon rahka-mango-granaattiomenayhdistelmään.
 
 
 
Kevätväsymys on onneksi kadonnut ja ihana keväinen aurinko ja päivisin lämpenevä sää antaa energiaa. Hyvä niin, koska yöunet ovat hieman sitä ja tätä, ei laadullisesti, vaan määrällisesti...
 

Paluu arkeen on tapahtunut ja voin vain kysyä itseltäni, että kevät tulee, olenko valmis? En TODELLAKAAN. Voisinko jakaantua? Tai saisinko edes assistentin? Ai en.

 
 
Iltapäivällä vietiin ystävän kanssa tenavat paikalliseen ostoskeskukseen ja me aikuisyksilöt kahviteltiin ja juoruttiin ja naurettiin ja vähän pyörähdettiin kaupoillakin.
 
Mun heikkous on Punnitse ja Säästä-kaupan suklaasalmiakkimantelit. Jos ei muuta makeaa niinkään tee mieli, niin näiden ohi en vain pääse.

 
 
Ja ohhoh, en pääsyt näiden housujenkaan ohi. Ne vaan huuteli mua. Yritin mennä ohi, pariinkin otteeseen, mutta ei "Terhiiiiii, vie meidät kotiin!" Ja kilttinä ihmisenä mä viimein myönnyin.


Illalla ohjausten ja väsyneen käsitreenin + kaupassakäynnin jälkeen kaarsin kotia kohti, niin sain todeta, että kerrankin oli bensan hinta kohdillaan. Taisi olla oikein tarjouksessa.

 


Kommentit

  1. Rouvan takalisto saanut kivasti kaarta, on tainnut kyykyt mennä kohdilleen ;) Ihanat housut, samantyyppisiä olen minäkin kuolannut :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mirkka :) Hanuritreenitkin alkaa pikkuhiljaa osua oikeisiin paikkoihin, kun ei tuo polvi enää vihoittele. Onneksi.

      Poista

Lähetä kommentti