19.2.2013

Uuh, ihana maanantai

Tai noh. Aika normi. Eväät aamulla kylmäkassiin ja menoksi. Ja hei, mun kylmäkassilla on uusi ystävä. Kyllä jokaisella kylmäkassilla pitäisi ainakin yksi ystävä olla, eikö? ;)

Mulla on alkanut jo pieni stressintynkä puskea esiin, kun vanhemman neidin synttärit lähestyy. "Äiti, mä haluun lepakkokakun" "Enää 20 yötä, enää 19 yötä jne." "Äiti mä haluun Monster High-kutsukortit" Enää täytyy hommata ongintaa, ilmapallot, poniajelu ja kuuraketti. No big deal.
Ei mitään hätää.
 
Kampaajallakin kävin päivittämässä kuontaloni. Onneksi mun kampaaja ei ihan pienistä hätkähdä. Tällä kertaa hiustenvärin inspiraation lähteenä oli valokuva.... Meidän koiran korvasta. Nyt mulla on koiran korvakarvan värinen tukka. Jes!
Mä haluisin tän värisen tukan, kiitos.
 
Tänään vedettiin sellaiset jalkatreenit, että melkein kadutti jo tehdessä. Huomenna saattaa tulla aika pahat morkkikset. Jostain syystä voima oli kanssamme ja Jossun kanssa pusattiin niin viimeiseen tappiin, että "melkein" heikotti. Ja juu, niistä ilmeistä ei ole todisteita, paitsi kanssatreenaajien verkkokalvoilla. Ja ei oteta vastuuta painajaisiin hiipivistä karmaisevista ilmeistä. Ja hulluina päätettiin tehdä sama uudestaan ensi viikolla. Tätä voisi kutsua jalkalihasten palauttamisoperaatioksi.
 
Illan päätteeksi kävin avustamassa nyrkkeilytreenejä, alkeiskurssia. Hitsi kun olis 8-päiväiset viikot ja 40-tuntiset päivät, niin ehtisi hieman useammin tuotakin harrastamaan. Hyvää treeniä, mukavaa porukkaa ja huonotasoisia juttuja = hipoo täydellisyyttä.

Ja luulitteko, että ei tule yhtään ruokakuvaa? Väärin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti