25.2.2013

Maanantaienergiaa

Maanantai-iltaa vaan kaikille. Ei ollut pöllömpi päivä maanantaiksi tämä, sanoisin.

Voima on taas palannut ruumiiseeni ja tänään treenattiin selkää ja rintaa ei niin tutussa saliympäristössä. Meinasi tosin pääsy salille tyssätä heti alkuunsa, koska olin aamulla nauttinut kiellettyjä aineita.
Tämä ovi ei aukene magnesiumin käyttäjille.
 
 
No, sen verran rikollista minustakin löytyi, että otin riskin ja toivoin, että en jäisi kiinni siitä, että nappasin aamulla yhden magnesiumin  suolensisäisesti. Onneksi tarkastajat eivät käyneet, niin saatiin treenata rauhassa aineiden vaikutuksen alaisina.
 
Päivällä mulla oli hetki aikaa lueskella kirjaa, johon olen jäänyt totaalisen koukkuun. Ostin tuon jo jokin aika sitten, mutta ehdin avata sen ensimmäistä kertaa vasta eilen illalla ja voi morjens, mä olin koukussa.  Nyt mä imen tuota opusta kuin parempaakin dekkaria.
 
Illemmalla nappasin maton kainaloon ja palasin joogasalille. Olin jotenkin satavarma, että hengitys ei kulkisi ja saisin jonkun turhautumiskohtauksen. Onneksi en ole aina oikeassa ja tunnin päätyttyä totesin, että en muista, milloin olisin ollut hikianturat noin levällään ja hengityskin kulki ihan mukavasti.
 
Mielenrauha, here I come.
 
Seesteinen olo jäi aika lyhytaikaseksi, kun kävin vielä illan päätteeksi vetämässä nyrkkeilytreenit. Onneksi mä olen jo liian vanha kilpailemaan (ammattilaiseksi tuskin kuitenkaan enää pääsisin), etten edes näin vanhoilla päivillä pääse keksimään mitään niinkin järjetöntä, kuin palata takaisin kehään. No, sparraamaan tällainen kehäraakki ei ole onneksi koskaan liian vanha.
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti