9.1.2013

Vihreää energiaa

Mä en ole koskaan ollut aamuihmisiä, siis niitä, jotka heräävät aurinkoinen hymy kasvoillaan, täynnä energiaa aloittamaan taas uusi ihana päivä. Ei. Mä olen niitä hitaasti käynnistyviä ihmisiä, jotka vaativat aamulla sen oman hetkensä ihan rauhassa, ennenkuin ovat valmiita ottamaan tulevan päivän vastaan. Aamuäreiksikin joku saattaisi sanoa.

No, tänä aamuna mua vastaan tuli aivan selvä "merkki" allaolevassa muodossa, eli paperikassin kyljestä. Tämä aamu täytyy aloittaa valoisemmissa merkeissä.
Sign
 
 
Edelliseltä kauppareissulta mukaan tarttui paketillinen pinaatinlehtiä ja mikä onkaan parempi aloitus päivään kun herättää koko perhe hellään blenderin surinaan ja pyöräyttää vihreähkö smoothie.

Tällä lähtee aamu uuteen nousuun.
 
 
Smoothieita meillä juodaan säännöllisesti, mutta näiden viherversioiden sisäänajo on vielä hieman vaiheessa. Onneksi meidän tenavat ovat suhteellisen ennakkoluulotonta porukkaa ja kysyttyään, miksi tämä on näin oudon väristä, suostuvat kuitenkin maistamaan. Ja hyväähän se oli. Pinaatti ei tuolla makua anna yhtään, mutta voisin mennä vaikka takuuseen, että pahaa se ei tee kenellekkään.
 
Amazoonian joulupukki toi minulle alla olevan kirjan. Kunhan tämä sisäänajo banaanilla ja jugurtilla on tehty, voin pikkuhiljaa alkaa tekemään hifistellympiä versioita näistä.
Vihreän energian raamattu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti