Pientä kiirettä ja väritöntä ruokaa

Heippati hei!

Maanantai ei ole ollenkaan viikonpäivistä se pahin, kun on päättänyt syödä fiksusti. Energiaa riittää ihan eri tavalla, eikös? Ja jos oikein tarkkaan miettii, niin ei ole tehnyt mieli herkkujakaan :)

Treenaamaan en vielä tänään uskaltautunut sen viime viikkoisen kuumeilun vuoksi, ettei se vaan palaa. Pikkasen tiukalta pääkopassa tuntuu taas, kun on ollut melkein viikon liikkumatta. Jonkinlaista huumetta se on treenaaminenkin. Eikä ehkä sieltä pahimmasta päästä.

Aamu ja aamupäivä oli pientä huisketta ja menoa paikasta toiseen ja onnistuin jättämään aamupäivällä yhden ateriavälin vähän turhan pitkäksi, mutta sitten menikin helposti alas jopa noinkin väritön ruoka, kuin mitä tuossa alla olevassa kuvassa. Heh.

Tonnikalaa ostan aina välillä niitä sitruuna/mustapippurimaustetuja pusseja (Pirkka/John West). Ne on aika näppäriä ottaa mukaan ja kaikenlisäksi ihan hyvän makuisia.

Itse yritän syödä 3-4 tunnin välein ja ruokakoot tietenkin jossain järkevyyden rajoissa. Tällöin ei ehdi tulla yleensä nälkä ja kroppakin tottuu siihen, että kohta tulee taas ruokaa ja uskaltaa polttaa koneessa jo olevat pois.

Tänään muistin kaupasta napata mukaan babypinaatinlehtiä ja tein illalla tällaisen "tavallaan vihersmoothien".
 

En jotenkin jaksa uskoa, että noista vihreistä (tarkoitan muitakin kuin pinaattia) on hirveästi haittaa, vaikka niitä tunkisi minkä ruuan joukkoon. Kohtuudella! Tai oikaiskaa, jos olen väärässä!!?? En tarkoita, että yhtä ja samaa vihreää pitäisi syödä päivittäin ja tiedän, että pinaatti ja muutkin vihreät sisältävät paljon kiisteltyä (hyvä/paha?) nitraattia (varsinkin näin talvella).

No, tänään sen syvällisempiä pohtimatta surautin perinteisen iltarahkan marjoilla smoothien muotoon ja sinne pinaatinlehtiä sekaan. Ja päälle vielä vähän granaattiomenaa, niin johan oli hyvää.


Kommentit