29.12.2012

Vapaapäivän iloja

Eilen käytiin koiran kanssa katsastamassa, josko meidän metsäpolkua käyttää muutkin talvisin ja voe hyvänen aeka, sehän olikin hyvin tallattu. Musta on aika tympeetä jolkottaa koiran kanssa talvisin kävelytien laitaa, paljon hauskempaa on tarpoa metsässä. Jotenkin olin ajatellut, että nuo metsäpolut "umpeutuvat" talveksi, mutta onneksi lähdettiin katsastamaan tilanne. Koirakin viuhtoi iloisena ympäri metsää.
 
Vapaapäivän kunniaksi tuli otettua myös parit päikkärit. Aika luksusta, sanoisin.

Illalla kävin vielä treenaamassa omalla kotisalilla, tutuilla laitteilla, tutussa ympäristössä jalat. Hieman meinasi muistutella edellisen päivän pumpista reidet, mutta kun vauhtiin päästiin, niin pienet kankeudet ja kivutkin unohtuivat. Eli toisinsanoen ne siirrettiin seuraavalle päivälle...

Illan ehkä hulvattomin kokemus oli, kun kävin pyörähtämässä ystävän luona ja "päästiin" lasten kanssa tanssimaan (oliskohan ollut joku Wiin tanssipeli). Ja mä todella toivon, että kyseistä esitystä ei löydy sitten juutuupista ;) Olisi varmasti päässyt hauskimmat kotivideot-kategoriaan.

Ja peeäs. Mä olen käyttänyt nyt ihan tolkuttoman ajan yrittäessäni saada tänne bloggeriin välilehteä, johon voisin päivitellä noita mun kokkailuja, että ei tarvitsisi pitää enää kahta blogia sen vuoksi. Haluan ne kuitenkin pitää vähän erillään.

Ajattelin, että tuo välilehti tuo ratkaisun ongelmaani, mutta ainakaan itse en löytänyt sieltä kuin sellaisen "yhden päivityksen" taktiikan, eli mun ymmärryksen mukaan nuo välilehdet on tarkoitettu sellaisille asioille kuten esim. yhteystietoja, tietoja minusta jne. Siis kun luon tuonne välilehden, niin en pysty sen alle tekemään samanlaisia päivityksiä, kuin tälle etusivulle, jossa näkyy omille päiville omat otsikot jne. Ehkä olen tyhmä, mutta jatkan siis edelleen kahden eri blogin taktiikalla. Apua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti