Hiulihei

Ei mulla oikeesti ollu mitään asiaa, mutta ajattelin vaan varoittaa, että jossain vaiheessa, tai vaikka jo nyt, nää päivitykset saattaa saada vähän pimpelipompelivaikutteita. Se saattaa johtua siitä, että työpäivät eivät kunnioita vuorokausirytmiä (ei, en valita, oma valinta) tai siitä, että päätin tyhjentää työpöydän kaikesta paperista, ennenkuin siirryn vihreämmille laitumille. Minne? No pois oman työpisteen äärestä kuitenkin.

Väsyttääkö? No hiukkasen juu. Mitäs ajattelit tehdä? Käydä kaikki (KAIKKI!!) mun kuvat läpi ja bongata kaikki puutarha/kukka-aiheiset räpsyt töihin. En edelleenkään valita, mutta pari viimeistä vuotta kamera on lähes asunut mun kaulassa, niin niitä kuvia saattaa olla muuten muutama. Mun kohdalla määrä korvaa laadun tässäkin asiassa. Taisin luvata tehdä tämän sunnuntai-maanantai-välisenä yönä, mutta koska olen niin hienosti aikataulusta edellä, taidankin tehdä sen perjantai-lauantai-välisenä yönä. Ja elämää nähnyt hahhah perään.

Ja sitten olisi vielä yksi katalogi selattavana. Ottaisinko lasin viiniä sitä ennen vai sen jälkeen? :D


Jos nyt on jo näin "elämä on laiffii"- olo, niin jotenkin voisin aavistaa, että huomisesta tulee aivan hysteerinen. Seura on ainakin sen mukaista.

Ei mulla muuta, mukavaa perjantaita :)

Kommentit