Vihdoinkin ruotuun

Viikonloppuna alkoi vihdoin ja viimein tuntua siltä, että eiköhän täällä alakulon syövereissä ole jo riuduttu ihan tarpeeksi ja nyt varmaan olisi pikkuhiljaa aika palata ruotuun ja järjestykseen. Polvikin alkaa olla öbaut kunnossa ja mun fyysinen (ja näköjään myös henkinenkin) "valmentaja" sai mut jotenkin uskomaan, että kyllä tämä tästä. Lisäksi samainen ystävä söi myös kaikki mun loput pähkinät ja kuivahedelmät, niin ei tarvitse tuhota niitäkään itse, vaan voi palata pikkuhiljaa syömistenkin puolesta ruotuun. Kiitos :)

Mulla on kourassa nyt "toipilassalitreeni" (how pathetic is that?), eli jalat jätetään vielä välistä ja keskitytään siihen, että ovenkarmit repeilee mun tullessa sisään. Mä niin odotan mun salitreenejä, mutta tänään oli vielä "paluu arkeen"-treenit jumppien parissa.

Body Combat ja CxWorx. Että mä nautin hikoilusta ja vetämisestä. Yritin malttaa ottaa rauhallisesti tuon polven takia, mutta kyllä varsinkin tuo combat tuppaa imaisemaan mukaansa. No, hieman tuo polvi näköjään vielä suutahti ja pienin järjestelyin sain delegoitua huomisen pumpin eteenpäin. Josko KERRANKIN olisi fiksu. Etukäteen.

Kommentit

  1. ...voi kun saisin varastettua edes hitusen tuosta urheilu energiastasi.......! -meira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä myöntää, että on ollut aika vaikeaa olla liikkumatta tuon polven takia. Tuo liikkumisen tarve on jossain hyvin syvällä. Ja kyllä, mielelläni voisin tätä energiaa vaikka pullottaa ja lähettää eteenpäin, jos se vaan olisi mahdollista :)

      Poista
  2. Reps :D Sinulla niin ihana tapa kirjoittaa, repesin ihan täysin taas kun pääsin tuohon "kuivahedelmät ja pähkinät syöty" osioon, että syljeskelin samalla rinnuksille juuri suussa olleet pähkinät/siemenet/maiorahkan ;) Ei minulla ole lainkaan menossa nyt mikään pähkinäkausi,ei...

    Mutta, kiitos pähkinöistä vielä. Ja yösijasta. Ja siitä, että olet olemassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisihan tuo olla pahempikin/epäterveellisempi addikti :D Mutta täytyy myöntää, että pähkinä/kuivahedelmämix on NIIN hyvää.

      Ja tervetuloa taas uudestaan yökyläilemään. Hihityttää jotkut jutut vieläkin :)

      Poista

Lähetä kommentti