Miten niin on/off?

Johan oli perjantai, mutta pääasia että on perjantai. Sai oikein juoksuaskelta ottaa moneen otteeseen, että sai päivän riittämään.

Nyt mä leijun kyllä jossain täydellisellä mukavuusalueella mielettömällä fiiliksellä. Sain väännettyä kroppani tänään salille ja mietin jo matkalla, että jos mä nyt vähän heiluttelen ja olo oli ihan blaaaah ja väsytti ja ja ja....

Salille päästyäni katsoin itseäni peiliin ja totesin itselleni (en tosin ääneen), että kamoon, nyt treenataan. Ja enpä muista aikoihin tehneeni tuollaista treeniä. Kaikki tai ei mitään. Päätin, että vedän jokaisen sarjan ja liikkeen alusta loppuun täysillä sata lasissa niin kauan kuin jaksan. Jääköön vaikka treeni kesken, mutta sen mitä teen, teen täysillä.

Olkapäät, ojentajat ja muutama sarja rintaa sai sellaista kyytiä, että oikeasti hoipuin pienin sivuaskelin pois salilta paha olo kurkussa. Mä tuun olemaan NIIN kipeä huomenna ja se on NIIN mun oma vika, mutta mä nautin tästä NIIN paljon. JESH!

Nyt on aika nauttia mukavasta seurasta ja vaikka näistä kauniista ruusuista, jotka tänään sain.

Miten niin olisin on/off-persoona? Heh heh :D

Kommentit