Viikko 9/13

Ensimmäinen työviikko viiden viikon loman jälkeen vaati hieman totuttelua, joten hullunkiilto silmissä-treenaaminen sai jäädä. Ei varmaan paha asia.

Juoksuajat ei parantuneet tällä viikolla, mutta eivät kyllä huonontuneetkaan. Täytyy nyt alkavalla viikolla taas jaksaa tehdä vähän napakammin juoksuja, jos saisin sen pari minuuttia vielä kirittyä.

Neljä viikkoa enää Tukholman Tjejmileniin, eli paikallisen naisten kymppiin ja tavoitteena on juosta se alle 50 minuutin. Olen tätä juoksemista hehkuttanut täällä niin paljon, että moni varmaan jo luulee, että treenaan vähintään maratonille. Heh, en. Vain 10 km. Oma mielenkiinto ei riitä noin pitkään juoksuun, enkä myöskään usko, että lenkat polveni kestäisivät moista koitosta tai jälkkärinä olisi varmasti pari tähystystä. 10 km tai 10 mailia on maksimi, mihin minulla riittää juoksussa mielenkiinto.

Viime viikon treenit:
2 x juoksu
2 x jooga
3 x salitreeni
1 x Body Combat
1 x Body Pump

No mutta, olihan tuossakin, jos ei niinkään juoksua tukevaa toimintaa, niin ainakin ylläpitävää liikuntaa.

Kommentit