22.8.2012

Viikko 11/13

Olinko mä joihinkin juoksujuttuihin treenaamassa? No en ainakaan menneellä viikolla kovin juoksupainotteisesti. Mutta täytyyhän sen keskikropankin olla kunnossa juostessa, eikö? Siististi jäi kaikki muu treenaaminen CxWorxin tieltä, koska viime viikolla tuli pusattua cxää 10 kertaa ja yksi salitreeni siihen päälle.


Tällä viikolla teen parannuksen juoksujutuissa, jos tämä mikälielenssu ei tästä pahemmaksi mene.



Mä en ole mikään hevijuuseri näissä näkkärijutuissa, mutta pakko jakaa, kun löysin kaupan hyllystä NIIN hyvänmakuisen nekkebröödin, että oksat pois. Hyvä maku ja hyvä koostumus. Musta näkkärin kuuluu olla sellanen oikeesti rapea ja rouskuva. Ja tuo on.

2 kommenttia:

  1. Minä ainakin tämän kesän perusteella tunnun olettaneen, että ei noihin juoksujuttuihin tartte reenata.. Lahjattomathan sitä vain. Ylihuomenna olis edessä Vartti Action Run ja.. no olen minä ainakin 30 km juossut tämän kesän aikana. Ehkä jopa 50 km. Ja sitä ennen en vuosikausiin ole juossut käytännössä ollenkaan. Nähtäväksi jää miten hyvän juoksukunnon sitä joogalla on saanut :-))

    Hanna "olen minä joskus juossut paljonkin, eikö se riitä"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, kai se riittää, että on joskus edes yhden juoksuaskeleen ottanut :) Mulla oli vähän samanalaisia suunnitelmia perjantaille. Ihan fiilispohjalla ajattelin kokeilla.

      Poista