Viikko 10/13

Paljoa ei viime viikosta ole positiivista sanottavaa. Tahti alkaa hiipua ja kroppa prakata, mitä lähemmäs h-hetkeä käydään. Toivottavasti tästä tulee vielä joku uusi nousukausi. (Voi tätä itsesäälin määrää. Nyyh ja kyynel.)

Kulunutta viikkoa kuvaa hyvin sanat ketutus, väsymys, alaselkäkipu ja murhaava nälkä. Tarvinneeko noita sen enempää availla, musta kyseiset sanat ne eivät jätä arvailujen varaan oikeastaan mitään.

Tänä aamuna päätin, että tästä alkaneesta viikosta tulee hyvä. Kiireinen tosin, kun pitää mm. opetella cxworx, koska ensi viikonloppu menee koulutuksessa ja sata muuta asiaa. Voisin jopa päättää, että viikosta tulee loistava.

Mutta viime viikon säälittävät ja selkää säälivät treenit olivat:

2 x jooga
2 x juoksu
1 x salitreeni

Jos tämä liikunnallinen alamäki tätä vauhtia jatkuu, niin tulevalla viikolla en varmaan treenaa ollenkaan. Ei vaan, viikostahan tulee LOISTAVA!



Kommentit

  1. Ettei sinulla Terhi olisi sama vika kuin allekirjoittaneella. Minulla on toisessa etureidessä ollut omituisia polttavia "aaltoja" ja niitä sitten Villelle ihmettelemään. Villen vastaus minun kysymyksen siitä, että mikä vaivaa, oli "sinä olet vanhan". Että näin... Ja tuohon vaivaan ei taida enää aika auttaa!!!

    Hanna "the vanhus"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkaako sun kuumat aallot ja vaihdevuodet reidestä? :D Mä olen tainnut siirtyä suoraan johonkin rollaattorivaiheeseen, välillä on niin köpö olo. Eli vanhuushan se siellä ovet levällään kutsuu luokseen. Pakko kai alistua.

      No ei todellakaan, Hanna, me ollaan elämämme kunnossa, nuorehkoja, vetreähköjä jne.

      Poista
  2. Tuota Terhi minäkin olen epäillyt... Mutta kait sieltäkin voi alkaa näemmä. Joo odotetaas nyt Terhi muutama vuosi kun päästään pikkulapsiaikojen yli ja sitten taas paukutetaan :-)) Sitä uutta nuoruUtta odotellessa!! Ja siis ollaanhan tässä hyväkuntoisia OLOSUHTEISIIN NÄHDEN... Tai siis niin minä ainakin itselleni olen viime vuodet uskotellut ja pidän tiukasti kiinni ko. uskomuksesta.

    Hanna

    VastaaPoista

Lähetä kommentti