Bimbo päivä ja piiskattu selkä

Enpä osaa sanoa, missä asennossa minun tähteni tänään olivat, mutta ihan ei mennyt putkeen. Aamu alkoi hienosti aamujuoksulla, joka kulki tosi kivasti ja mietinkin, että tästä päivästä ei voi tulla paha.

Eipä.

Lähdin ajelemaan töihin ja hetken ajettuani muistin, että unohdin käyttää koiran ulkona. En ottanut sitä riskiä, että kotiin tullessa lattialta löytyisi yllätys, joten auto ympäri ja koira pihalle.

Tarkoitus oli myös viedä firman rahoja yösäilöön, mutta pankin pihalla huomasin/muistin, että olin jättänyt ne edellisenä päivänä töihin/työkaverin hoteisiin. Ei mennyt ihan putkeen sekään.

Olin myös ottanut kameran mukaan, että voisin antaa työkaverilleni kaikki koiruuksista eilen ottamani kuvat, mutta kas kas, kameran muistikortti oli jäänyt omaan tietokoneeseeni. Tässä kohtaa aloin hieman epäilemään päivän kulkua.

Mukava yllätys oli myös soitto mieheltäni, joka ilmoitti, että olin unohtanut aamulla pakastimen oven auki. En onneksi auki auki, mutta se oli jäänyt rakoselleen ja pakastin piipitti tuskissaan.

Hirmuisen mukavaa oli myös huomata ruoka-aikaan ruokakippojani availlessani, että olin ottanut kanan, fetan ja riisin sijasta kipot riisiä, riisiä ja riisiä. Nyt kun joutuu punnitsemaan  noita syömisiään, olen sen verran kaukaa viisas ja jaan mm. riisit annoksina omiin pikkukippoihin, josta ne on helppo napata mukaan. Nappasinpa vaan tänä aamuna sitten väärän pinon.

No mutta, kaikki paha loppuu aikanaan ja illan pelasti samanhenkinen toiminta, kuin aamullakin, eli liikunta.

Meillä oli Johannan kanssa treffit salilla ja sai kyllä tämän rouvan selkä sellaisen kurituksen, että huh huh. Mitäköhän pahaa mä olin tehnyt, kun noin sain selkääni? Jotenkin opin siinä treenatessamme inhoamaan Johannan ääntä, varsinkin sitä rauhallisesti, mutta napakasti sanottua lausetta; "kolme vielä". Eikä oikein meinannut mennä läpi mun välihöpöttelyt, joilla yritin loppuvaiheessa vähän pelata aikaa. Ei auttanut. "No niin, sitten uudestaan." En myöskään antanut masentaa sen tosiasian, että mun maksimipainot on Johannan lämmittelypainoja.

Ei vaan, mä olen taas ikuisesti kiitollinen niistä ohjeista ja koko treenistä, vaikka olo onkin nyt kuin tampatulla matolla. Kiitos siitä. Oli taas tosi ihana nähdä :)


Kommentit