30.7.2012

Joko on pian perjantai?

Mä olen aika vakaasti sitä mieltä, että loman jälkeiset ensimmäiset työpäivät tulisi kieltää lailla.

Mä olen käyttänyt koko viikon energiat jo maanantaina. Että jos lause jää tässä tekstissä kesken tai ajatuksenjuoksu on jotenkin vaikeasti hahmotettavaa, otan täyden vastuun. Saatan olla nukahtanut.

Aamulla töihin ajaessa olisi jo pitänyt uskoa selvää merkkiä ja kääntyä kotiin jatkamaan lomaa, kun työpaikan pihaan kääntyessäni radiosta alkoi soimaan: "Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin". Tänks, juuri tämän halusin kuulla.

No eipä sillä, mukavan lämmin päivä ja töissä rauhallista, ei paha. Tosin lämpö olisi voinut olla vähän inhimillisempi kuin +38 astetta ja kasvihuoneessa ei paljon ilma virtaa. Ai kun huomennakin olisi yhtä lämmin....

Hirveen hyvä yhdistelmä on myös mennä töiden jälkeen ensin joogaan, siitä salille ja nupiksi vetää vielä combat. En usko, että pystyn vetämään samanlaista tuntia uudestaan.


Olin kyllä niin onnellinen palatessani kesätauon jälkeen joogaan. Vaikka polvi vähän vihoittelikin, eikä taipunut lootusasentoon, meni ensimmäinen tunti tauon jälkeen tosi mukavasti. Ihanaa.

Tosin olo oli niin tööt sen jälkeen, että piti vähän koota itseään salitreeniin. Mutta eipä sillä, taisin olla treenatessa niin tyyni, että olkapäät ja ojentajat saivat oikein hyvän tuntuman, kun tuli keskityttyä kunnolla.

Eiköhän tämä taas tästä. Uni auttaa vaivaan kuin vaivaan. Luulisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti