Treeniä

Nyt kun töissä on jäätävin kiire hieman hellittänyt, voi taas pikkuhiljaa alkaa lisäämään liikunnan määrää. Tavoitteenahan on juosta oma uusi henkilökohtainen ennätys elokuun lopulla Tukholmassa Tjejmilenissä (10 km). Jaksan toki juosta tuon verran nytkin, mutta vauhtia pitää saada lisää.

Toinen tavoite oli ystävystyä 16 kg kahvakuulan kanssa. Senkin toki saan nostettua ja jotain liikkeitä tehtyä, mutta kyllä se musta vielä aika paljon painaa. Tässäpä siis tavoitteellista treenaamista kesälle.

Onneksi ystäväpiiriin kuuluu liikunta-alan ammattilaisia ja apua vähän tavoitteellisempaan treenaamiseen löytyi läheltä. Käytiin pieni läpileikkaus tavoitteistani kahvittelun merkeissä viikonloppuna ja siitä se lähti.

Sunnuntaina kävin koiran kanssa ihan kokeilevan juoksulenkin heittämässä, eikä tuntunut pahalta ollenkaan. Jos ei lasketa yötä, joka meni vähän ohi, kun jalkoja särki. Heh.

Mieli olisi tehnyt eilenkin käydä juoksemassa, mutta sen verran älliä oli päässä, että jätin liikkumisen joogaamiseen. Ihan fiksu veto. Itse ainakin olen vähän turhan innokas aloittamaan ja muutaman päivän päästä täytyy aina todeta, että oliskohan se palautuminen kuitenkin aika tärkeää. Ja kannattiko revitellä.

Tänään löysin aamulla itseni salilta treenaamasta. Ohjelmassa ei ollut kuin kaksi eri liikeparia, joita toistettiin 6 kertaa. Huh, sanon minä. Ihanan simppeliä, mutta rankkaa. Vielä kun oli pieni kiire lähteä töihin, tuli tehtyä ohjelma läpi oikein tosi rivakasti. Mä tykkäsin. Illalla sain vielä luottoystävän kylään ja käytiin koiran (ja hyttysten) kanssa tunnin lenkillä.

Hyvä pössis.


Kommentit