27.6.2012

Juoksua ja kukkien poimintaa...

Minne voi tehdä reklamaation, kun on tennareista kainaloihin myöten märkä lenkiltä tullessaan? Ja ei, en hikoile niin rajusti. Ja ei, siellä ei satanut vettä. Niin ja lisäksi mulla oli kukkaset kerättynä tai paremminkin liimattuna reiteen kiinni.

Pururadalla on pätkä, jossa kasvaa korkeaa heinää ja kedon kukkasia keskeltä ja siitä pätkästä on mahdotonta selvitä kuivin kintuin. Sen verran kosteutta siellä aina on. Niin, että onko kaupungeilla joku pururatavastaava? Tehkää jotain, mä olen sokerista.

Ja sitten tuo rykäisyn näköinen juttu tuossa vasemmassa alakulmassa on mun aamupala/välipala/iltapala, johon mä olen NIIN koukussa. Purkki maustamatonta jugurttia (se Valion lohkeava Eila (kuinka dorka nimi jugurtille?) on mun suosikki), pakastealtaan kuningatarmarjoja ("aitoja" odotellessa) ja lusikallinen kookoshiutaleita.

Ja ei kulje juoksu vieläkään. Ainakaan kovaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti