Wooh, mikä viikko...

Mutta onneksi on kevät ja tuntuu, että energiaa alkaa taas olla enemmän. Poikkeamat arkirutiineihin eivät väsytä niin paljoa ja voisi jopa sanoa, että ihan hymyilyttää koko elämä.

Tällä viikolla on tullut treenattua ihan kivasti, kun maanantaina vedin BodyPumpin ja sen jälkeen treenattiin vielä Mirkkan kanssa räpylät salilla. Tiistai oli perinteinen lepopäivä (lue siivouspäivä). Itselle tuo pelkkä oleminen on vielä harjoitteluasteella, välillä onnistuu paremmin ja välillä huonommin. No, keskiviikkona saivat työkaverit sitten kakkua kun sellaisen tekaisin. Keskiviikkona oli kahvakuulan ja BodyCombatin vuoro ja tänään...

Tänään en pystynyt keskittymään töissä mihinkään, tuhosin kaksi kynttä nakertamalla ja olin antisosiaalisuuden huipentuma kotona. Miksi? Tänään kuvattiin BodyPumpissa mun lisenssivideo. Tsiisus, miten voikin joku asia jännittää niin paljon. Taas kumpusi jostain se järjetön täydellisyyden tavoittelu. Mutta eipä sillä, nyt on tunti kuvattu ja jopa itse olen tyytyväinen. Todella tyytyväinen. Niin tyytyväinen, että kävin ostamassa pari siideriä kaupasta. Heh. Mutta gaad dämid, mä olen tyytyväinen, että se on ohi.

Huomenna olisi vielä aamutreenit Mirkkan kanssa ja iltapäivällä kahvakuulan ohjaus. Sitten mä vaihdan vapaalle!

Kommentit