Normipäivä

Mä olin aika varma, että kuukahdan ennen puoltapäivää, kun yöunet jäi 6 tuntiin, mutta jaksoinpas. Jotenkin. Ensi yö ei tosin lupaa sen pidempiä unia, kun olin poikkeuksellisesti vetämässä Innan kanssa "yöpumppia", eli Body Pump-tuntia, joka alkaa klo 20.10. Itsellä ainakin menee illalla tovi jos toinenkin, että uni kumpuaa päälle, jos treenit ovat olleet kovin myöhään.

"Ja 16 ykköstä, anna palaa!"

Tuli vähän kiirus opetella uutta pumppiohjelmaa ja kaikenlisäksi mulla on paha tapa opetella noita ohjelmia myös autolla ajaessani. Toinen käsi ohjaa ja toinen pumppaa ja rattikäsi pitää vielä ohjevihkosta kiinni. Että anteeksi vaan kanssatielläliikkujat. My bad.

Ihan mukavasti meni perille myös eilinen jalkatreeni. Tuntuu, muttei satu. Vielä. Jalkojen lisäksi jopa hartiat tulivat vähän kipeiksi. Hei daa?

"Mikä eilinen jalkatreeni?"

Tämä viikko tuleekin olemaan aika jumpanvetopainotteinen, saa nähdä, mikä on pössis viikonloppuna, vieläkö jaksaa raahautua juoksemaan...



Pitikö mun hidastaa tahtia? Just tätä mä tarkoitan, ensin vedetään hanuri putkella kolmeasataa ja sitten ihmetellään, että mihin ne voimat katosivat? Juuri näin.

Kommentit