Kohta on onneksi viikonloppu :)

Aargh, tää mun viikko on mennyt niin "mä olen jumppaohjaaja, kuka sä oot"-hengessä, että oikein ahdistaa itseäänkin. Haittaakse? Onneksi viikonlopulle on luvassa jotain muuta.

Mua vähän pelotti tänä aamuna myöntää itselleni, että mä taisin jopa vähän nauttia tuosta mun aamuaerobisesta, eli lumikolatreenistä. Mitä mulle tapahtuu, joudunko mä vieroitukseen kesällä?

Oletteko olleet koskaan ryhmäliikuntatunnilla, jossa jumppaohjaaja on säälittävän monta kertaa eiku-moodissa? Mä kävin tänään. Eniten se tuntui kuitenkin häiritsevän sitä jumppaohjaajaa. Sillä tais olla uusi ohjelma ekaa kertaa ohjattavana. Kukakohan se oli? Onneksi viikonloppu ei ole kaukana...

Kommentit

  1. Kesällä hakkaat halkoja ja ajat nurmikkoa (naapureidenkin pihat jos tuntuu kevyeltä) :P

    VastaaPoista
  2. Lumikolalla saa vähemmin tuhoa aikaan, kuin nurmikonleikkurilla ja kirveellä, mutta eiköhän ne lievitä vähän tuskaa sitten kesäll :DD Lisäksi meillä jäi "onneksi" kasa soraa levittämättä syksyllä, niin sillä voin aloitella keväällä, kun kolausvieroitusoireet alkavat.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti